POZNAŃ-RATAJE: Od 28 września w wyremontowanym budynku Dworca Rataje wznowił działalność Punkt Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego. Dzięki wykonanym pracom klienci będą obsługiwani w znacznie lepszych warunkach.
Zarząd Transportu miejskiego informuje, że w trakcie prac wyremontowano m.in. poczekalnię i pomieszczenia socjalne. W budynku wydzielono nowe pomieszczenia pod najem (na parterze pojawiła się przeszklona przestrzeń, do której można wejść z poczekalni). Wyremontowano wszystkie toalety publiczne oraz wymieniono na nowe wszystkie instalacje: elektryczne, kanalizacyjne, przeciwpożarowe oraz służące klimatyzacji. W całym budynku dworca zamontowano także monitoring.
Punkt został przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych. Wprowadzono w nim pętle indukcyjne, które w znaczący sposób poprawiają skuteczność działania aparatów słuchowych. W nowych wnętrzach zastosowano też oznaczenia fakturowe, czyli udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością wzroku. Osoby z niepełnosprawnościami będą mogły ponadto korzystać ze specjalnie obniżonego pulpitu przy okienkach do obsługi klienta.
Tuż przy Punkcie Obsługi Klienta znajduje się czytnik kart PEKA w którym można sprawdzić doładowanie biletu, tPortmonetki bądź dokonać transferu biletu na kartę.
Fot. ZTM Poznań