POZNAŃ-ŚRÓDKA: Od 15 kwietnia na około 2 tygodnie będzie zamknięty Punkt Obsługi Klienta na Dworcu Śródka.
Zarząd Transportu Miejskiego informuje, że powodem zamknięcia jest konieczna do przeprowadzenia modernizacja kanalizacji, wymiana podłogi oraz remont zaplecza socjalnego.
Karty PEKA, dla których wskazano POK Śródka jako miejsce odbioru, od 15 kwietnia (poniedziałek) będzie można odebrać w znajdującym się opodal Punkcie Obsługi Klienta na Dworcu Rataje. Miejsca doładowań kart PEKA oraz zakupu biletów w bliskości ronda Śródka można sprawdzić korzystając z wyszukiwarki na stronie ZTM: https://www.ztm.poznan.pl/pl/cennik/sprzedaz-biletow/
Jednocześnie zachęcamy do korzystania z rozbudowanej sieci sprzedaży biletów, obejmującej także:
– zakup biletu jednorazowego w tramwaju lub autobusie
Możliwość zakupu biletów jednorazowych (czasowych) za pomocą karty płatniczej lub smartfona w terminalu znajdującym się w każdym pojeździe obsługującym linie ZTM.
– aplikacje mobilne
Zakup biletu jednorazowego (czasowego) oraz krótkookresowego za pomocą smartfona. W tym celu klient ma do wyboru 1 z 6 aplikacji mobilnych:
– moBILET www.mobilet.pl
– mPay www.mpay.pl
– SkyCash www.skycash.pl
– GoPay www.gopay24.pl/blog/
– jakdojade.pl www.jakdojade.pl
– zBiletem www.zbiletem.pl
– doładowanie tPortmonetki na karcie PEKA lub zakup biletu okresowego w Internecie poprzez www.peka.poznan.pl
Każdy klient posiadający Aplikację PEKA może za pomocą portalu www.peka.poznan.pl kupić lub przedłużyć bilet okresowy, sprawdzić stan konta PEKA itp.
Każdy klient posiadający kartę PEKA może za pomocą portalu www.peka.poznan.pl kupić lub przedłużyć bilet okresowy, doładować tPortmonetkę, przedłużyć bilet okresowy na trasę, sprawdzić stan karty PEKA.
Fot. Zarząd Transportu Miejskiego